PEČENÁ OVOCNÁ KAŠE

09.07.2012 20:46

Jelikož se mnoho mých klientek zhrozí když jim do jídelníčku napíšu k snídani ovesnou kaši ačkoliv je to dobrůtka, hledala jsem řešení jak s tímto naložit a našla jsem na internetu recept na pečenou ovesnou kaši a řekla si, že to zkusím a uvidíme...z pokusu se vyklubal výborný recept, který si myslím nadchne i ty co ovesnou kaši nikdy nejedli....

 

Ingredience:

2 a půl banánu (meruňek, broskví) či jiného oblíbeného ovoce

2 hrnky borůvek či jiného bobulového ovoce

1 hrnek ovesných vloček

2 odměrky proteinu

1/2 pytlíku kypřícího prášku

1 hrnek nízkotučného mléka

1 vejce

6 lžic strouhaných mandlí či jiných oblíbených oříšků

na oslazení lžíce medu, stevie či nízkokalorického sladidla

 

Postup:

Pekla jsem v kruhové formě. Tu jsem vyložila pečícím papírem. Dno jsem pokladla kolečky banánu a zasypala polovinou borůvek. Následně jsem smíchala vločky s proteinem a namočila je do mléka. Až vločky nabobtnají přidám kypřící prášek, vejce a polovinu oříšků (případně osladíme). Následně naleji směs na ovocné dno a nechám odstát. Rozehřeji troubu na 200 stupňů a nahoru nasypu zbytek ovoce (borůvky) a oříšky. Dám zapéct do trouby, Peču cca 20 minut.