KOKOSOVÉ TORTILLY AIP

09.02.2019 22:19

Na tenhle recept jsem dlouho čekala a jsem ráda, že jsem na něj nerazila. Chtěla jsem něco, co odpovídá pravidlům autoimunitného protokolu, je bez alergenů a hlavně co netrvá dlouho, a když prostě na to dostanu chuť, zachvilku to mám na talíři. To tyhle tortilly plně splňují a já jsem za ně šťastná ...Dají se udělat jak na sladko, tak pro mě lepší varianta na slano ...na obrázcích jsem je mazala avokádovým quacamole a plnila polníčekem a kouskem kvalitní šunky..Mám z nich radost, tak to zkuste i vy ..

 Ingredience: 

  • půl hrníčku kvalitní kokosové mouky (můžete si vytvořit i doma ze strouhaného kokosu) 

  • 2 PL psyllia (jitrocel indický)

  • 1 PL kvalitního olivového nebo avokádového oleje

  • himalajská sůl

  • oblíbené koření - já používám od Antonína www.koreni.cz/

  • 1 hrníček vlažné vody

Postup:
 
Do skleněné misky vysypu kokosovou mouku, sůl, koření a přidám psyllium. Promíchám. Poté přidám olej a vodu. Těsto zapracuji vařečkou a poté jí odložím a zapracovávám rukama jako klasické těsto. Utvořím z těsta kouli a toto nechám odpočívat 1 minutek. Potřu pánev a z obou stran opeču než vzniknou jedné bublinky na povrchu. Je hotovo :-)