OSOBNÍ TRÉNINK 

V rámci osobních tréninků Vám nabízím ucelené programy, které zahrnují nejenom asistenci při tréninku ve fitness, ale i poradenství v oblasti stravy, výživových doplňků a dalších oblastí.

Osobní tréninky jsou vhodné jak pro zkušené sportovce, tak pro osoby, kteří nikdy ve fitness nebyli.

Při osobních trénincích Vás naučím nejenom základy, ale posílíme hluboký stabilizační systém tzv. CORE, při tréninku budeme využívat funkční pomůcky, kdy se můžete těšit na bosu balance, overball, trx, kettlebell atd. nebo i cviky s vlastní váhou.

 
Podle cílených výsledků doporučuji :
 
  • trénink 2-3 x týdně při redukci hmotnosti nebo nabrání svalové hmoty
  • trénink 1-2 x týdně pro udržení stávající kondice
 

INSANITY

Insanity je maximální intervalové cvičení tzv. HIIT. Jde ale o obrácený intervalový trénink, který využívá maximální tepové frekvence. Zjednodušeně delší dobu makáte na maximum a poté kratší dobu odpočíváte. Hodina insanity se skládá z prvotního zahřátí po kterém následuje protažení.Nejdéle trvá hlavní část po které následuje zklidnění a protažení. Na lekci si sebou přineste podložku, ručník a láhev vody. 
 
 
TRX
Cvičení na TRX se může zdát jako velmi snadné, ale opak je však pravdou. Kromě hmotnosti těla a gravitace TRX využívá prvky nestability pro posílení svalů HLUBOKÉHO stabilizačního systému. TRX procvičí nejen svalové partie, které jste zvyklí procvičovat při svých trénincích, ale zejména zapojí svaly o kterých jste doposud nevěděli. Při provádění každého cviku je maximálně aktivováno stabilizační svalstvo a jsou zachovány všechna pravidla funkčního tréninku.
Na lekci TRX si vezměte sebou podložku, ručník a láhev vody.
 
FUNKČNÍ KRUHOVÝ TRÉNINK 
 
Tyto tréninky probíhají v období od června do září vždy při příznivém počasí, někde hezky pěkně venku v přírodě. Trénuje se za pomoci různých funkčních pomůcek a trénink je vždy sestaven tak, aby bylo procvičeno celé tělo.